FacebookTwitterGoogle BookmarksRSS Feed

     O tym, że „Polska smakuje”, należy mówić zawsze. Dlatego w okresie przygotowań do Świąt Wielkanocnych ruszyła przygotowana przez wszystkie Fundusze Promocji ogólnopolska kampania „Polska smakuje każdego dnia”. Jej celem jest zachęcanie Polaków do poszukiwania i kupowania wysokiej jakości polskich produktów rolno-spożywczych. Przez cały rok.


     Główną osią kampanii jest wyświetlany w Internecie film reklamowy przybliżający pewne typowe relacje rodzinne Polaków, jak i nasze oczekiwania względem tradycyjnych świątecznych potraw. Film można zobaczyć na stronie www.polskasmakujekazdegodnia.pl a także na profilu kampanii w serwisie youtube.


     Na potrzeby kampanii przeprowadzone zostało również badanie o tym, czego Polakom, którzy mieszkają na co dzień za granicą brakuje w kuchni najbardziej, za czym tęsknią (oczywiście w kontekście kuchni polskiej). Ponadto, zaplanowała została szeroka promocja w Internecie, współpraca z blogerami, liderami opinii, a także działania skierowane do mediów tradycyjnych.

     Projekt „Polska smakuje każdego dnia” to nie tylko innowacje, nowe marketingowe spojrzenie, nowe metody komunikacji w branży rolno-spożywczej, ale także chęć działania razem, pod jednym szyldem. Kampania to wspólne przedsięwzięcie wszystkich dziewięciu Funduszy Promocji. Organizatorem kampanii jest konsorcjum pod przewodnictwem Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, w skład którego wchodzi również Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych oraz Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej.

Kampania została objęta Patronatem Prezesa Agencji Rynku Rolnego.

 

Źródło: www.arr.gov.pl

 

Kalendarz

Brak wydarzeń w kalendarzu
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30