FacebookTwitterGoogle BookmarksRSS Feed

Rusza kampania informacyjno-promocyjna pod tytułem „Tradycja i jakość europejskiego mięsa”.  Umowa na realizację 3-letniej kampanii informacyjno-promocyjnej została zawarta w dniu 24 lipca 2013 r. pomiędzy Agencją Rynku Rolnego, a Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).

      Program dotyczy świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów i jest skierowany na rynek Korei Południowej, Wietnamu oraz USA. Głównym celem programu jest wzrost eksportu europejskiego mięsa i jego przetworów na rynkach docelowych oraz pogłębienie wiedzy o walorach smakowych i sposobie produkcji europejskiego mięsa. Ponadto za cel obrano także wzrost rozpoznawalności europejskiego mięsa w odniesieniu do jego wysokiej jakości. 


Działania w ramach programu obejmują:

  • reklamę w mediach (prasie, telewizji, Internecie),
  • produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych,
  • uczestnictwo w targach, wydarzeniach okołotargowych i branżowych eventach,
  • public Relations,
  • stronę internetową kampanii,
  • organizację study tour.

Łączna wartość kampanii  informacyjno-promocyjnej pt. „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” wynosi 4 956 861,06 Euro i jest finansowana w 50%  ze środków UE, a w 30% z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

Więcej informacji na temat programu mozna znaleźć na stronach:

 

Źródło: www.arr.pl

 

Kalendarz

Brak wydarzeń w kalendarzu
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30