Rusza kampania informacyjno-promocyjna pod tytułem „Tradycja i jakość europejskiego mięsa”. Umowa na realizację 3-letniej kampanii informacyjno-promocyjnej została zawarta w dniu 24 lipca 2013 r. pomiędzy Agencją Rynku Rolnego, a Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).
Program dotyczy świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów i jest skierowany na rynek Korei Południowej, Wietnamu oraz USA. Głównym celem programu jest wzrost eksportu europejskiego mięsa i jego przetworów na rynkach docelowych oraz pogłębienie wiedzy o walorach smakowych i sposobie produkcji europejskiego mięsa. Ponadto za cel obrano także wzrost rozpoznawalności europejskiego mięsa w odniesieniu do jego wysokiej jakości.
Działania w ramach programu obejmują:
- reklamę w mediach (prasie, telewizji, Internecie),
- produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych,
- uczestnictwo w targach, wydarzeniach okołotargowych i branżowych eventach,
- public Relations,
- stronę internetową kampanii,
- organizację study tour.
Łączna wartość kampanii informacyjno-promocyjnej pt. „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” wynosi 4 956 861,06 Euro i jest finansowana w 50% ze środków UE, a w 30% z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
Więcej informacji na temat programu mozna znaleźć na stronach:
Źródło: www.arr.pl